Δημοσκόπηση

Πιστεύετε ότι η παρουσία του διαγνωστικού κέντρου Διάγνωσις αναβάθμισε την παροχή υπηρεσιών υγείας στο νομό Ρεθύμνης;
 

Η πολιτική μας για την ποιότητα PDF Εκτύπωση E-mail

Για εμάς, αποστολή είναι η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας και η παροχή αξιόπιστων διαγνωστικών εξετάσεων με ταυτόχρονη απαρέγκλιτη τήρηση του ιατρικού απορρήτου και γενικότερα των ιατρικών κανόνων και δεοντολογίας. Γι’ αυτό το σκοπό χρησιμοποιούμε γνώση, μεθόδους και εξοπλισμό με τρόπο τέτοιο ώστε να εκτελούμε διαγνωστικές εξετάσεις με ταχύτητα, να παράγουμε αξιόπιστα αποτελέσματα και να αναπτύσσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας αλλά και τους θεράποντες ιατρούς τους.

Για την επίτευξη αυτού του σκοπού λειτουργούμε ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας που ικανοποιεί τις απαιτήσεις του προτύπου ISO9001:2008. Η ανώτατη διοίκηση φροντίζει για την εφαρμογή της πολιτικής ποιότητας και για τη συνεχή βελτίωση του συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας. Στο πλαίσιο εφαρμογής του συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας:

Θέτουμε μετρήσιμους στόχους

Παρέχουμε τους απαραίτητους πόρους για την επίτευξη των στόχων

Παρακολουθούμε και αξιολογούμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες ώστε να εξασφαλίζεται η ποιότητα και αξιοπιστία τους και να ικανοποιούνται οι πελάτες μας

Ανασκοπούμε τις διεργασίες και τις επιμέρους δραστηριότητες που συμπεριλαμβάνονται στο σύστημα και επιδιώκουμε τη συνεχή βελτίωση τους

Με την εφαρμογή ενός συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ως προς ISO9001:2008 στοχεύουμε στην ικανοποίηση των πελατών μας λειτουργώντας πάντα με σεβασμό στον όρκο του Ιπποκράτη.


Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου